Re: debconf20 serà a Israel (!!??)

Hola Àlex,

> I molta gent tindrà prohibida l'entrada a Israel per anar a la
> Debconf.

jo també em vaig sorprendre d'aquesta decisió justament per
aquest motiu.

> Es tracta simplement de que Debian NO hauria de fer debconf a
> paisos on gent de la que voldria anar no pot accedir.

Al missatge que va referenciar l'Aniol, on expliquen com es va
prendre la decisió, diuen que no és el primer cop que es fa una
debconf en un lloc on algunes persones tindran dificultats per
accedir-hi (de fet el problema dels visats és molt habitual per
a molta gent que no està a Europa):

https://lists.debian.org/debconf-team/2019/03/msg00034.html

Sigui com sigui, la decisió l'ha pres amb una votació l'equip
responsable de fer-ho després de debatre sobre el tema i no
posar-se d'acord. No crec que hagi estat gens fàcil per ells
i respecto la seva feina, encara que no m'agradi el resultat.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀