Re: Xarxa Wifi

Per mi la millor opcio encara,que un pel mes cara es comprar un wifi open source compatible amb les telefoniques, com ara els asus amb tomato. Et permet controlar tots elsetsi uts.

El dg., 1 de set. 2019, 10:56, Jordi <215639@runbox.com> va escriure:
El dv. 30 de 08 de 2019 a les 20:06 +0200, en/na Josep Lladonosa va
escriure:

> Una altra alternativa seria una RouterBoard Mikrotik (RB). És el que
> tinc a casa 24/7 connectada a una antena (podria ser un punt d'accés
> de fibra) cap al proveïdor d'accés.
> En el cas que comenteu, segurament que el "router" principal es
> podria posar en mode "pont" (bridge) i la RB gestionaria WiFi,
> Ethernet, tallafoc cap a internet. També pot filtrar per MAC.

> Per a hostapd cal que la targeta WiFi de l'ordinador permeti fer d'AP
> (no totes ho permeten).

Sembla que la millor opció que he trobat per ara es ficar un punt accés
wifi amb un router Mikrotik hAP ac² connectat directament al router de
movistar. Tot plegat em sembla una mica difícil de configurar i no sé
si aconseguiré el meu objectiu al 100%, però crec que molt millor que
deixar-ho tot en mans de el de movistar si que serà.

Salutacions

Jordi