Re: Accents

Bones, ja espero que amb aquest correu puguem tancar "el fil" aquest.
Després de actualitzar a buster, el tema del accents, per ara, sembla
que ja s'ha arreglat. Abans amb ...$ echo $GTK_IM_MODULE el resultat
era uim, ara és ibus, igual que $QT_IM_MODULE
Abans de fer l'actualització vaig desinstal·lar el paquet uim-xim, i
veig que s'ha tornat a instal·lar però s'haurà configurat d'una altra
forma i ara utilitza el mètode d'entrada ibus. Espero que això ja sigui
definitiu.

Gracies per tota l'ajuda
Salutacions
Jordi

El dv. 05 de 07 de 2019 a les 16:46 +0200, en/na Ernest Adrogué va
escriure: