Re: Recomaneu alguna eina ERP/CRM en català?

Hola Joan,

> Sobre Cpanel: ja comencem malament, un panell privatiu que ara
> s'ha quedat una empresa de Venture Capital i sembla que han
> començat per apujar força els preus :-p Millor IspConfig ;-)

Conec IspConfig però no és el servei que ens ofereixen per
allotjar l'espai web i muntar un IspConfig per la meva banda
em suposaria una feinada que no puc justificar.

> Segon, tant a debian com a Cpanel hi ha drupal. CiviCRM no és
> més que un mòdul de drupal. Per tant t'ho pots plantejar així.

És cert que puc instal·lar el drupal al cPanel via Softaculous
però si he d'instal·lar igualment un Wordpress per migrar el
blog, trobo que instal·lar el drupal només pel CiviCRM és massa
feina i segurament em tocaria a mi administrar-lo. En canvi,
el Wordpress ja el coneixen diverses persones perquè l'estem
utilitzant a wordpress.com.

> en el cas de CiviCRM el CMS nadius és drupal. I els altres son
> els secundaris, els ports.

Això és molt interessant de tenir en compte. Gràcies!

> En tot cas, CiviCRM, amb les seus pros i contros, és una eina
> que de partida dona moltes funcionalitats que milloren, en molt,
> l'us de fulls de càlcul i similars. Hi ha organitzacions molt
> grans que l'usen.

Crec que si l'oferissin via Softaculous ja el tindria instal·lat
però em fa mandra ser jo qui hagi d'acabar administrant-ho per
ser l'únic que sap com va la cosa, sincerament.

Salut i moltes gràcies!
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀