Re: Recomaneu alguna eina ERP/CRM en català?

Per cert, em descuidava dir que si la necessitat estés focalitzada en
projectes / tasques, redmine seria una opció interessant, perquè a més
te un submòdul de CRM.

Si en canvi el focus son els contactes i els rols i projectes en els
que participen, jo m'inclinaria més per CiviCRM.

Responent a en Pedro:

odoo no és soft lliure, em penso, i tant ell com dolibarr tenen un
enfoc d'ERP que no sé si és el que més encaixa en el plantejament
oficial, per tant, com comentava al primer missatge, igual caldria
"forçar" l'eina, el que acostuma a ser inconvenient.

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Fri, 5 Jul 2019 07:08:21 +0200
Joan <arbocenc@calbasi.net> va escriure: