Re: Accents

Bones. Nomes tinc un teclat configurat, cap mes.

Despres d'haver creat un parell d'usuaris per fer proves he vist que la primera vegada que engegen l'escriptori cinnamon, el teclat funciona be,

Pero despres del primer logout, el teclat deixa de funcionar amb els accents correctes. A partir d'aqui, ja nomes torna a la normalitat reiniciant l'ordinador. hauria de fer mes proves pero per ara, aquesta es la conclusio. Aixo no passava amb la distribucio de 32 bits i el maquinari antic.

Si no hi ha cap solucio simple, esperare a veure que pasa amb el "Buster". Ara mateix es l'unic escriptori que tinc instal·lat en espera del que passi el dissabte ...

Salutacions

Jordi.