Re: ajuda reportar bug letsencrypt (systemd)

Tot se suposa que ha d'anar com una orquestra segons el previst pel
certbot, però sovint les coses no són com pensaven els desenvolupadors i
cal deshabilitar el seu renovador automàtic expressament.

Diria que es pot fer així:
systemctl disable certbot

El 5/12/18 a les 12:59, guifipedro ha escrit: