Re: Trobada tècnica l'1 de desembre a Gràcia

Hola Joan,

> Jo estic pensant en que m'ensenyeu com mantenir un paquet que
> diria que ha quedat fora de debian 9 (malgrat jo l'uso en el
> sistema heredat de una debian 7). Gnotime es diu... Per veure
> si és possible incorporar-lo a debian 10...

En el cas d'aquest paquet la cosa és una mica més complicada que
un rescat perquè ja no està a sid. Per tant, suposant que totes
les seves dependències encara siguin vàlides, hauria de tornar a
entrar com un paquet nou.

La cosa és que en van demanar la baixa perquè sembla que està
abandonat i per tant, hi ha pocs motius per pensar que seria
acceptat altre cop si no ha millorat la situació:

http://gttr.sourceforge.net/news.html

Buscant «gnome time tracker» he trobat http://projecthamster.org/
pel qual hi ha el paquet hamster-applet a Debian 9. No sé si és
una nova eina o l'evolució del gnotime, però potser et seveix.
Malauradament, també l'han eliminat de sid i per tant tampoc serà
disponible a Debian 10, tret que algú empaqueti els diferents
components en què han dividit el projecte els autors. Si més no,
sembla que hi ha activitat recent.

> Però clar, m'hauria de quedar tot el finde a casa vostra només
> per entendre com ho he de fer... Ja vorem :-p

El que calgui per Debian ;)

Salut i fins dissabte!
Alex

--