Re: Actualitzacio BIOS [NOT SOLVED]

__________
El 11/03/18 a les 12:25, Robert Marsellés ha escrit:
> En qualsevol cas, el darrer missatge era per deixar constància que també
> es podia fer d'aquesta manera (encara que jo no me'n sortís). El que
> certament no m'esperava era haver d'estar connectat per actualitzar una
> cosa que se suposa que funciona abans que el sistema operatiu hagi posat
> la màquina al 100% (és una contradicció independentment del SO que
> s'utilitzi).

Intel, com tants altres fabricants amb controladors privatius, pot
suposar que la immensa majoria d'usuaris faran l'actualització des de la
mateixa instal·lació de Microsoft Windows que utilitzen al dia a dia.
Amb això, aquesta mena de fabricants sol aprofitar per instal·lar
programari «extra», com ara un suposat servei de suport, lector de
manuals o monitoritzador de l'estat del maquinari (tipic també amb
NVidia, Hewlett Packard, etc.)

Aquest programari (de necessitat dubtosa) és una forma troiana de tenir
un millor accés al teu sistema, identitat i informació.