Re: Thunderbird + ClamAV

On 15/02/18 08:29, Narcis Garcia wrote:
> potser aquesta característica estigui pensada per Windows (?)

No. Jo treballo amb Debian Testing, amb el Thunderbird 52.6.0, i aquesta
opció hi és al menú de seguretat, concretament a "editar -> preferències
-> seguretat -> antivirus"

Crec que la pregunta que fa és a quina carpeta es guarda el correu abans
de ser analitzat. Jo no ho sé, però per lògica hauria de ser dins del
mateix arbre de carpetes on Thunderbird guarda tot.

Si busques a /home/el_teu_usuari/.thunderbird/ trobaràs el fitxer
profiles.ini on t'indica on és aquest arbre de carpetes.

Potser que a versions més antigues sigui a la carpeta ~/.icedove enlloc
de a ~/.thunderbird