Re: (deb-cat) Detectar switch ethernet

Parlo de «salts» d'enllaç, del protocol ethernet.
adreça IP ni són configurables per programari. Només fan de «lladre»
ethernet per unir cables d'una xarxa física i fer de repetidor del
transit IP.
Que jo sàpiga, aquests Switches tampoc no porten adreça MAC.

El 21/01/18 a les 10:32, Josep Lladonosa ha escrit: