Re: l'ajuntament de bcn adopta gnu/linux

Els treballadors tenen cor i, encara que sigui molt dur, s'ha de conquerir.
Jo també m'hi he trobat amb aquesta gran barrera, i se supera si un s'ho
curra. Fins i tot una fórmula d'èxit pot ser que l'escriptori no es
distingeixi entre Windows i GNU/Linux.

El 17/01/18 a les 08:00, Adam Deosdad ha escrit: