(deb-cat) microcode per CPU =? privatiu

Com vaig esmentar un altre dia, assajo coses amb un «Intel Pentium MMX»
(i586).
M'he adonat que, tant el Live-CD "standard" de Debian 8 com en una
instal·lació ja completada, l'arrencada manifesta:

microcode: intel cpu family 0x5 not supported

Sembla que això signifiqui que el nucli predeterminat ja ve amb això
preinstal·lat:
https://packages.debian.org/jessie/intel-microcode
(ja he verificat que el paquet no hi estigui)

--