Re: (deb-cat) Sticky-enganxos pel propietari de directori

Per cert, a través de la xarxa (per exemple com jo he provat amb SSHFS),
el «umask» del servidor no s'aplica, sinó que s'aplica el del client.
Això resulta problemàtic per una carpeta compartida quan diferents
clients hi creen subdirectoris i fitxers amb diferent màscara de
permisos: Es pot fer que heretin el grup (g+s) però no té utilitat si no
se n'hereten també els permisos r/w/s per tal que tots els clients
tinguin assegurada la lectura i escriptura.

El 29/11/17 a les 08:52, Narcis Garcia ha escrit: