Re: (deb-cat) Sticky-enganxos pel propietari de directori

Establir ACL ho trobo excessiu per als meus fins.
De vegades ho vull aplicar a petits directoris d'un ordinador, però
normalment ho vull aplicar a memòries USB, i això últim encara fa menys
probable que tingui efecte, en un ordinador desconegut.

El 28/11/17 a les 09:03, Alex Muntada ha escrit: