Re: (deb-cat) Sticky-enganxos pel propietari de directori

No em puc embolicar en un funcionament totalment desconegut per mi sobre
l'organització del POSIX, així que, de moment, ho he deixat anar a la
llista de desenvolupament de Linux per sistemes de fitxers:
http://www.spinics.net/lists/linux-fsdevel/msg118662.html

I si algun dia algú s'ho llegeix, serà una passa endavant. Si a més a
més algú respon, dues passes, i si es considerés seriosament, tot un ball.

El 26/11/17 a les 17:06, Ernest Adrogué ha escrit: