Re: (deb-cat) Permis per llançadora .desktop

Si entenc que l'ordinador és el meu proveïdor, ben cert és que li faig
comandes per a què em serveixi, igual com fan a la pizzeria amb
l'ordinador del mostrador (que mostra les pizzes en foto i les cobra i tot)
:D

El 18/11/17 a les 10:30, Ernest Adrogué ha escrit: