Re: Debian 8.8 a debian 9 problemes amb nou nucli 4.9.0-3-amd64

Jaume Barceló:

> Després de l'actualització (*) el nucli 4.9.0-3-amd64 no em
> llista els usuaris. Em queda amb un fons de pantalla i no puc
> fer res. Reiniciant i triant el nucli antic 3.16.0-4-amd64 puc
> entrar. Tinc arrencada dual win10/debian EFI/grub

Jo em vaig trobar amb què l'entorn gràfic de GNOME no arrencava
a l'ordinador de la feina, que vaig reinstal·lar amb Debian 9
el passat divendres. Ho vaig resoldre activant el repositori de
non-free i instal·lant el paquet firmware-amd-graphics, que conté
el suport per la tarja gràfica. Pot ser que et passi quelcom
similar?

Salut!
Alex