Re: Correos.es i fonts incrustades en documents (RESOLT)

Hola,

Els meus comentaris.

On 28/02/17 19:27, Narcis Garcia wrote:
> Hi ha un munt de navegadors per GNU/Linux com per haver-ne de provar cap
> a Windows.
> Jo de vegades utilitzo Midori per canviar de motor de renderització.

Jo (fa segles) havia usat un "plugin" (crec que se'n diu) que permetia
canviar el nom del navegador que veia la pàgina web però en alguna de
les re-instal·lacions de Debian ho vaig oblidar.

A més a més, l'eina s'havia quedat obsoleta ja que l'últim Internet
Explorer al que podia suplantar era la versió 8 (crec, de memòria) i les
pàgines web no volien usar quelcom tan vell i insegur.

No puc donar una conclusió general. Jo tenia un problema, he buscat
diverses formes de solucionar-lo, he dissenyat i realitzat experiments
per validar algunes d'aquestes hipòtesis, he solucionat el problema i he
publicat la informació generada. He complert amb totes les etapes del
mètode científic tal com ho explico a la canalla.

Evidentment, com tot el que fem els humans, no és perfecte. Amb la
mateixa informació es poden elaborar diferents conclusions en funció de
criteris i enfocaments personals.

La meva conclusió és que ser alternatiu costa molts més recursos
(inclosa la paciència) del que la majoria de la gent es pensa. És
precisament per punyetes com aquestes que trobo que eines com VirtualBox
són útils a nivell d'usuari. Potser si em dediqués professionalment al
"software" ho podria resoldre d'una altra forma.

Salut i peles,

robert