Re: Correos.es i fonts incrustades en documents

2017-02-27, 20:19 (+0100); Robert Marsellés escriu:
> Podria ser culpa del navegador? O de la pàgina web (depèn de com és
> miri). És a dir, que quan la pàgina web ha de treballar amb un navegador
> que no és pel que han fet el disseny de la pàgina doni problemes?

No crec.  He fet tràmits a la web de Correus amb el navegador
Iceweasel/Firefox sense problemes.  Un vegada el pagament va fallar i
vaig haver de pagar un altre cop perquè em deixés imprimir un
certificat.  Al final em van cobrar 2 cops i vaig haver de reclamar.  A
part d'aquest cas, normalment m'ha funcionat.

Si com diu el Javier el fitxer ha de ser un PDF/A, pots utilitzar
aquesta web per veure concretament on és el problema:

http://demo.verapdf.org/