Re: Petició de consell - Processament de correus "en massa"

El 09/02/17 a les 08:53, Sisco Garcia ha escrit:

> El 09/02/17 a les 02:00, Orestes Mas ha escrit:
> Bon dia Orestes,
>
> Pots dir-nos quin és per si podem aprofitar-lo la gent que sí que fem
> servir l'icedove?
>
> Gràcies ;)
I tant. Es diu "AttachmentExtractor" i és força configurable. No m'ha
resolt el 100% del problema, però sí un 85%. Segurament si m'hagués
dedicat una mica més d'estona a configurar-lo, encara hauria pogut
afinar més, però el temps que hi hauria hagut d'invertir segurament no
m'hauria compensat acabar-ho de fer a mà.

Cordialment,

Orestes.