Re: (deb-cat) Padrins pel tram?

Ara em sembla que aquelles esmentades guies no estan pensades per tenir
el codi font mantingut en un servei de control de versions.
Seguint-ne un comentari, estic provant el següent que no em funciona:

$ cd /tmp
$ rm -fr ntfsundelete-tree
$ export GIT_SSL_NO_VERIFY=1
$ git clone https://git.actiu.net/libre/ntfsundelete-tree
$ cd ntfsundelete-tree
$ git-buildpackage
gbp:error: upstream/1.0.0 is not a valid treeish

(tampoc no sé si ara el projecte té fitxers que li sobren al
git-buildpackage)

masked enough at lists.debian.org archives.
El 17/12/16 a les 11:09, Narcis Garcia ha escrit: