Re: (deb-cat) cups-browsed en catala

Ara he fet proves d'instal·lació des de DVD sense actualitzar res (sense
xarxa), seleccionant al DebianInstaller idioma català, escriptori LXDE o
predeterminat i servei d'impressió :

Debian 5.0.4 : Iceweasel mostra localhost:631 en anglès
Debian 6.0.3 : Iceweasel mostra localhost:631 en anglès
Debian 7.0.0 : Iceweasel mostra localhost:631 en anglès
Debian 8.0.0 : Iceweasel mostra localhost:631 en CATALÀ

El 15/06/16 a les 20:09, Papapep ha escrit: