Re: Mozilla/Firefox: El gran colador de dades personals

No ho comento perquè sigui un tema que m'afecti personalment.
L'obligatorietat, la necessitat, la voluntat, la conveniència i el gust
són matisos que la majoria de la població, quasi sense formació
informàtica, no comprèn ni sap aplicar per preservar els seus drets a
les TIC.

Mozilla utilitza frases de sintaxi capciosa per explotar aquesta
ignorància, i així acabar robant de forma «legal» dades personals i
creuant perfils amb bases de dades d'altres empreses.
Mozilla no posaria tant ènfasi en això si no els anessin els calés.

Una de les bases fonamentals que a mi m'han fet canviar d'Ubuntu a
Debian (i no estic parlant dels meus equips) són els principis, mètodes
i objectius del projecte.
L'empresa (fundació) Mozilla té unes bases, enmascarades per la
mercadotècnia i la llicència MPL, que no coincideixen gens amb Debian.
Aquesta mena de bases afecten a centenars de milers (o milions) de
persones, les quals normalitzaran el tracte que també ens donaran a
nosaltres.

El 11/06/16 a les 13:43, Javier Silva ha escrit: