Re: pregunta sobre iptables, init i systemd

On Sun, Jun 05, 2016 at 10:46:03PM +0200, Josep Ma. Ferrer wrote:
> El Diumenge 05 Juny 2016, a les 21:30:43, Àlex va escriure:

> Hola,
>
> 	jo activo les regles de l'iptables quan s'activa la xarxa, en el fitxer
> /etc/network/interfaces:

Jo també ho faig així, i si vull recarregar les regles per qualsevol
motiu, uso iptables-restore < /etc/network/iptables.v4.rules, i
iptables-save > … per desar-les.

Si hi ha alguna manera més adient a Systemd, també estaré agraït de
conèixer-la.
--
Adrià García-Alzórriz
0x09494C14