Re: pregunta sobre iptables, init i systemd

Bones,

A la feina fem servir l'opció Debian o de vegades també utilitzem /etc/rc.local per coses puntuals.
No he putinejat massa systemd encara però també sembla una bona opció, modificant el fitxer iptables.service per injectar un script shell.
En tots els casos iptables-save per guardar la configuració i iptables-restore per carregar-la un altre cop.

Salut!