Re: Caracters rars a pagina web

2016-06- 1, 22:15 (+0200); Narcis Garcia escriu:
> Em sembla que el problema primer a resoldre és que no veu bé els
> símbols, i si algú confirma que no són imatges, doncs les tipografies.

Si obres aquesta pàgina
http://fontawesome.io/icon/american-sign-language-interpreting/

i cliques amb el botó dret sobre la imatge, selecciones "inspecciona
l'element" i en el panell de baix a la dreta desmarques la casella "font",
què veus?

Per anar bé hauries de veure el codi F2A3 quan la casella desmarcada, i el
caràcter corresponent quan la casella està marcada.

http://i.imgur.com/vyerS5r.png
http://i.imgur.com/xI8w6Cx.png