Re: Caracters rars a pagina web

Has provat amb diferent navegador al mateix ordinador?
Per exemple: Midori

Has provat si el comportament és el mateix quan obres iceweasel des
d'una finestra de Terminal?
Si és així, pots comparar entre diferents ordinadors el resultat
d'executar aquesta instrucció a la finestra de Terminal:
env

El 01/06/16 a les 12:07, Ricard Pradell ha escrit: