Re: root acount is loocked,starting shell

Estàs segura que havies escrit exactament això?:
ls /home

Si és així, transcriu-nos si us plau el resultat d'aquestes dues
instruccions exactes en «revovery mode»:
df -hT | grep /dev/
fdisk -lu

masked enough at lists.debian.org archives.

El 02/12/15 a les 16:33, dainateia@riseup.net ha escrit: