Re: [deb-cat] Trobada 2015

Hola,

> Vam quedar a mantenir la cita pel 21 de novembre al mateix local (que
> està prou bé) i així donar-nos la oportunitat de conèixer més usuaris de
> Debian.

Perfecte!

> El local disposa de diverses saletes petites amb capacitats d'entre 10 i
> 25 persones, amb algunes taules i cadires, electricitat decent i
> internet inalàmbric. Els automobilistes han d'arribar d'hora per aparcar
> amb calma.
> Si ve molta gent, el local serveix per fer coses per grups i/o simultànies.

Sembla el lloc ideal.

> Les següents passes suposo que són: consolidar
> el programa d'activitats,

Com ja vaig comentar, crec que la majoria estàvem parlant d'una trobada
informal, on veure'ns, explicar-nos què fem, etc.

Ara bé, si algú vol fer una xerrada o taller, suposo que tampoc hi ha cap
problema, que digui el més ràpid possible el títol i ho incorporem al
cartell.

> logística que faci falta

Si hi ha xerrades, projector.

Falta decidir l'hora de trobada. Jo proposo les 10 o les 11 del matí
fins el migdia (cap a les 14) i anar a dinar. Com ho veieu? O preferiu
per la tarda?

> i un cartell o anunci per difondre massivament.

Algun artista que tingui ganes de fer-lo?

Salut!