Editor pagines wiki

Hola a tots,

No tinc gaire interès en aquest tema ja que sempre penso en no en sé
prou com per afegir rés a cap lloc. Únicament, de tant en tant, reviso
els correus de les llistes. El procés és breu i senzill:

2) Marcar els missatges que toqui
3) Canviar <<Icon(star_off.png>> --> <<Icon(star_on.png)
4) Afegir el meu nom entre els símbols ||  ||
5) Save Changes

Tot i això, em perdo. Tants símbols, tots juntets, amb la finestreta
petiteta, ... Algú me'n pot recomanar algun, senzillet si us plau.
Habitualment m'ho busco jo jo però avui em sento sense forces per triar
entre tota la munió que en deu haver.

Relacionat però fora de la qüestió, per mi el major problema que hi
trobo al software lliure (en general) es que hi ha tantes alternatives
per fer el mateix que triar-ne un és un maldecap.

Salut, seny i peles,

robert