Debian fans a Catalunya, ajuda!

Hola!

Porto des del octubre 2014 vivint a Salou. Aquí em costa MOLT trobar gent que utilitzi GNU/Linux, per el que potser qui també llegiu aquesta llista us podríeu animar a venir algun dia, al SOL's Team Salou encara que només fos per donar-nos "suport presencial" ja que portem poc temps, encara som pocs, i fins i tot alguns dissabtes als matins estic jo sol.

Si no podeu venir, potser també ens podeu ajudar, difonent aquesta informació a qui li pugui interessar.

Si us animeu, a mes de poder xerrar sobre Debian, Raspberry Pi, servidors Linux i / o qualsevol tema similar que us vingui de gust, entre juny i setembre, els dissabtes després de dinar (o diumenges als matí/migdia) puc convidar-vos a una piscina (gran, amb un gran jardí) que hi ha a pocs metres de on ens reunim ;-)

Fins aviat ... Si voleu ...

Joan Baptista