Re: arduino per nens

Hola ,

Tinc material per una bona temporada !!  :-)

moltes gràcies !!

Xavi

El 19/05/15 a les 21:13, Pedro ha escrit:
Hola, complements a arduino.

Normalment els nens tenen curiositat per lo que veuen.
Em fa l'efecte que els nens també tenen curiositat per les aplicacions
mòbils, pels jocs electrònics.

Veig que l'editor de text atom [1] té característiques que fan atractiu la
programació d'aplicacions web (HTML, CSS) (aplicables als mòbils).

Cada cop s'està fent més fàcil i agradable això de les tecnologies web.

Potser pot ser complementable a lo que vols fer. Ja que per
visualitzar les dades de l'arduino o lo que sigui, es podria fer amb
una pàgina web, hi ha tantes cosetes en les que entretindre's...

[1]
https://github.com/atom/atom
http://frontendlabs.io/1758--como-instalar-atom-editor-en-linux-debian-ubuntu
http://blog.atom.io/2015/05/15/new-autocomplete.html