Re: Muntatge de discs: el usuari no pot escriure als dispositius

si, efectivament és això! :)

Moltes gràcies!!!

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 27 d’abril de 2015, 21:10,  <alex@probeta.net> ha escrit: