[rpbsant@gmail.com: Re: drivers nvidia missing]

Ho reenvio a la llista.

----- Forwarded message from Ricard Pradell <rpbsant@gmail.com> -----

Date: Sun, 20 Jul 2014 22:16:05 +0200
From: Ricard Pradell <rpbsant@gmail.com>
To: Adrià <adria@fsfe.org>
Subject: Re: drivers nvidia missing

   Ja veig... la meva mania de fer dist-upgrades a mansalva, que pot ser
   perillosa a testing. De fet, que quasi mai tingui problemes no vol dir que
   no n'hi pugui haver, A(c)s una cosa que ja sA(c) perA^2 com que no sol
   passar...
   Com que la edat em fa mandrA^3s, em sembla que a partir de jessie em
   quedarA(c) a stable i apa. La meva soluciA^3, no tant elegant com la
   d'aquests enllaAS:os, ha estat treure la nvidia, punxar-hi una ati radeon
   que tenia per allA , recuperar un xorg.conf que em guardo per
   contingA"ncies d'aquest tipus, i un cop recuperat l'entorn grA fic,
   baixar-me el driver privatiu de la web de nvidia. Ara, fins a la propera
   actualitzaciA^3 del kernel o fins que s'arregli el bug del paquet Debian.
   De tant en tant, hi ha sorpresetes a testing...

   Merci llista

   Ricard

     Potser aquest enllaAS: ho aclareixi:

     https://lists.debian.org/debian-project/2014/07/msg00017.html