Re: Copies de seguretat d'un servidor a un altre...

On 6 de marzo de 2014 13:21:57 CET, Joan Cervan i Andreu <joan@calbasi.net> wrote:
>Hola,
>
>Us volia demanar quin sistema em recomanarieu davant de la següent
>casuística:
>
>Tinc un servidor (debian) a on es fan còpies de seguretat (via la
>utilitat del mateix ispconfig). Es fan dos fitxers, per la bbdd i pels
>fitxers.

Això no sona massa bé perquè fa pinta que acabes amb 2 tarballs o similar i no podras fer còpia incremental dels mateixos, sino que al seu lloc, els tindras que copiar íntegrament.

>Hauria de fer-ne una còpia, també, a un altre servidor...
>
>Tot això s'ha de fer de manera segura.
>
>Se m'acut simplement usar rsync (imagino que es pot de manera segura).

Per exemple, o les que ja t'han dit, però no sembla que puguis aprofitar la incrementalitat.

>Teniu alguna recomanació?
>
>Fins ara,

Salut,
jors