Re: Re: Error a l'arrancar el PC - Cannot enable port 6. Maybe the USB cable is bad

Pensava que s'havia solucionat el fallo de l'USB, al tornar a reiniciar, tornava a sortir l'error.

Solució, he entrat a la BIOS i he anul·lat els ports USB.

Ara ja no surt l'error, això si, no tinc USBs. (però tampoc em calen, ja que es un servidor de guifi.net) i hi tinc un teclat per PS/2

Ara després d'haver estat fent l'error durant força temps, m'he mirat la carpeta: /var/log

i dins hi ha 2 arxius molt grans:

kernel.log - 2.4 Gb
syslog - 2,5 Gb

els altres son petits, potser el més gran supera les 200 Mb.

Es poden esborrar o buidar-los perquè no ocupin tant? Es recomanable fer-ho? com s'ha de fer?

Salut.
Jordi Boixader.