Re: Debian Testing i MTP

Hola a tots,
després de fer alguna altra prova he pogut comprovar que, molt probablement, tingui el problema amb l'escriptori Cinnamon (escriptori LMDE), el navegador de fitxers Nemo i amb el paquet 'mtp-tools'.

A LMDE 64 bits amb Cinnamon, he desinstal·lat 'mtp-tools' i instal·lat nautilus, ara puc navegar via Nautilus pel dispositiu via MTP sense problemes. En canvi amb Nemo (navegador fitxers de Cinnamon) no hi ha manera. També puc copiar fitxers de forma més o menys raonable (lent però funciona).

Per confirmar que el problema era Cinnamon he instal·lat LMDE Mate de 64 bits en una màquina de proves física i he pogut navegar pel dispositiu via MTP a la primera (la mateixa màquina amb Cinnamon, i usant Nemo, no m'anava correctament).

Per tant, la solució ha passat per desinstal·lar 'mtp-tools' i instal·lar 'nautilus'.

Dels que useu en màquina física Debian Testing (no LMDE), us heu trobat amb problemes amb MTP? Si us funciona, quins paquets i versions teniu posats?

gràcies

Xavi
NOTA: miraré de reportar-ho a linuxmint

Al 10/11/13 09:42, En/na Javier Silva ha escrit:
Al final vaig instal·lar SSHDroid PRO en el dispositiu Android, això
permet connectar-se per SSH i accedir a totes les dades internes, però
entenc que no és la solució més òptima.

Javier