Re: És recomanable passar-se de Wheezy a Testing?

> amb això que dius de backports, em fa por que tornin a fallar els drivers de Nvidia , pero pel que veig ho hauria d'instal·lar jo especificament perque s'instal·les.
>
> he trobat aixo pel google diu que també cal anar amb compte: http://diversidadyunpocodetodo.blogspot.com.es/2013/06/debian-wheezy-backports-incompatibilidades-dependencias-libreoffice-4-kde.html

Jordi, jo et puc parlar de la meva experiència amb els sistemes que he 'elevat' amb el backports i que funcionen correctament i d'aquesta manera tindras més informació per pendre una decisió:

Equip A: CPU AMD Phenom II, gràfica Radeon HD4550 amd el driver OpenSource, GNOME3, Virtualbox, arquitectura de 64bits. El faig servir com equip d'escriptori i per virtualitzar.

Equip B: CPU Atom, gràfica NVidia ION amb el driver propietari de backports, GNOME3, XBMC, arquitectura de 32bits. El faig servir com a MediaCenter i temes rel·lacionats amb el 'tumbing'.

Equip C: CPU AMD 1075T, IGP Radeon HD4290 amb el driver OpenSource, GNOME3, VMware Workstation, arquitectura de 64bits. El faig servir com equip d'escriptori i per virtualitzar.

Equip D: Portàtil amb CPU Intel Core i5-3770 gràfica integrada amb el driver OpenSource, GNOME3, Virtualbox, arquitectura de 64bits. El faig servir com escriptori i per virtualitzar.

Tots els sistemes tenen el Kernel 3.10 i els paquets de backports.

Salutacions,
Javier Silva.