Re: He rebut aquest correu: lists.debian.org has received bounces from you

O sigui que ni en fotem cas.

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El dia 12 de novembre de 2013 22.00, hubble <hubble@telefonica.net> ha escrit:
El Tue, 12 Nov 2013 21:41:57 +0100
ETEEEEEEE <marc.furtia@gmail.com> va dir:

> No sé si no he entés alguna cosa o no ...
> Jo també l'he rebut ... i jo no tinc cap servidor de correu funcionant en
> el meu pc, però uso gmail ... entre altres contes

Bé, el teu missatge no s'enten del tot (com el cas d'adrià):

> Jo també l'he rebut ...

el qué? l'spam o el correu d'avís de bounce?

> i jo no tinc cap servidor de correu funcionant en
> el meu pc, però uso gmail ... entre altres contes

quan dic:

Em refereixo al smtp del comte que tingui cadascú, en el teu cas és el smtp de gmail, en el cas de Idroj potser també gmail, en el cas de Pedro el smtp de gmail, en el cas de robert el smtp de gmail.

gmail, com sabem tots, sap mooolt :)

NOTA:
En Josep Lladonosa m'ha explicat el significat de bounce:

Bounce vol dir que el propi servidor de correu de l'usuari ha rebotat el
missatge. És un tema del servidor que no acceptava el missatge de la llista.

apa! :)