Re: És recomanable passar-se de Wheezy a Testing?

hubble, no t'enfadis, es que li he respost des del telèfon i no m'he adonat que li responia sols a ell:

Li he dit el que segueix:

La deb-multimedia es pot eliminar, segons trobaràs en correus de fa un temps.
I jo vaig canviar wheezy per jessie i cap problema.
Encara que falta temps, si poses el nom de la versió en comptes de testing, el dia que es converteixi es estable, podràs seguir amb jessie fins que vulguis fer el canvi, sense ensurts.
Un cop vegis que la següent testing no dona problemes i que els usuaris en parlen be, doncs au, fas el pas.

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El dia 9 de novembre de 2013 1.31, hubble <hubble@telefonica.net> ha escrit:

I jo agrairia a qui contesta a una pregunta de la llista que contestés a la llista, així ens assabentem i aprenem tots (i totes), i el fil no perd coherència.

El Sat, 09 Nov 2013 01:08:06 +0100
"Jordi Boixader (Idroj)" <idroj@bergueda.org> va dir: