Re: Entorn d'escriptori mate

El dia 4 de novembre de 2013 14.47, Daniel Martí <mvdan@mvdan.cc> ha escrit:
Bones,

Fins fa no gaire es feia la imatge principal només amb l'escriptori
principal, i imatges alternatives amb altres entorns o fins i tot
diferents escriptoris a la vegada (imatges per DVD). Pel que veig a la
web, això no ha canviat pas :)

a sobre sempre porto una iso amb els firmwares-nonfree (així puc tenir funcionant la wifi i algunes coses més a la primera), t'afegeix des del principi les contrib i les non-free (ara els puristes em començaran a tirar tomates xD).

aquesta iso, quan vaig a expert install, em permet instal·lar el sistema amb escriptoris diferents al que ve per defecte, crec que en la iso oficial, a partir de la 7.0 hi és això...

MATE és senzillament una continuació de Gnome 2, duta a terme per
usuaris i desenvolupadors que rebutjaven el canvi a Gnome 3. Desconec si
Debian preté canviar d'entorn d'escriptori, això ho hauries de mirar a
la web o a les llistes de correu en anglès.

He preguntat a aquesta llista per si algú en té informació de primera mà o n'està al dia, és per no haver d'estar un parell de tardes buscant i rebuscant... ja que fent una cerca així per sobre ja m'he topat amb un parell de flames :(

--
Daniel Martí - mvdan@mvdan.cc - GPG 0x4348041C