Re: miniconf a barcelona

El dg 18 de 08 de 2013 a les 00:47 +0200, en/na Alex Muntada va
escriure:
> Mònica Ramírez:

> Com que treballo a la UPC podria mirar de gestionar-ho però fins al
> setembre serà complicat moure res perquè ara està tot tancat i a
> finals d'agost es prepara l'inici de curs.

:))) Una opció més a valorar!

> Comprenc que la UPC no és gens cèntrica i que té poques alternatives
> gastronòmiques al voltant.

Saps si els restaurants que hi ha dins el campus obren el cap de
setmana? O si obren quan es fa algun event?

> D'altra banda, també tinc contactes amb
> professores sensibilitzades amb el paper de les dones en la tecnologia
> als que els podria interessar la conferència. Encara que finalment no
> es fes a la UPC potser també vulguin col·laborar d'alguna manera.

La facultat que hi ha dins el recinte de l'escola industrial és molt més
cèntrica. Potser es podria fer allà? Tens algun contacte? Jo hi treballo
just al costat, però no hi conec a ningú.

> En qualsevol cas, compteu amb mi per col·laborar-hi.

\o/