Re: miniconf a barcelona

Benvolgudes/uts

  (Disculpeu les faltes d'ortografia. Estic a un teclat sense accents)

(1) LLOC

Jo tinc alts contactes a la FIB-UPC. Els hi pregunto? Segur que s'apunten a oferir el lloc

Tambe a prop esta disponible l'istitut Ausias March, amb una sala d'actes, wifi, ample de banda 100Mb/s, cantina i 6 aules informatica

(2) FINANCAMENT

Cal aconseguir financament per portar les conferenciants?
Cal aconseguir financament per portar el public que sigui debian developer?

Aquest setembre s'organitza un Rails Girls a Barcelona. Puc contactar amb ells/es per saber quins esponsors tenen:

  http://railsgirls.com/barcelona

(3) PONENCIES i COMPLICITATS

Les ponents han de ser Debian Developers? Les conferencies han de ser centrades en Debian? Suposo que si

Si es quelcom mes ampli, es pot fer una crida a les dones de les diferents comunitats IT que es mouen per Barcelona: perl, arduino, java, sysadmins, ... :

   http://eventos-itbcn.blogspot.com/

Hi ha grup de dones i tecnologia que segur s'apunten a donar un cop de ma malgrat sigui un esdeveniment nomes Debian: Lelacoders, Generatech, ... Tinc algun contacte

(4) FLAME

Del missatge original entenc que les ponents son dones pero el public pot ser qualsevol . Correcte? Personalment jo no em sento discriminat ni exclos. Entenc, pero, totes les opinions que van sortint a la llista. De ls diferents reaccions, veig que si es tira endavant l'esdeveniment i es publicita, potser fora bo acompanyar d'una explicacio del perque de l'esdeveniment de cara a estalviar reaccions en que posibles participants se sentin esclosos.

Salut