Re: portàtil linux

Fira la màquina més vella possible i substitueix el disc dur per un ssd, l'original mecànic el pots encapsular en una caixeta/adaptador sata2usb.
Avui he fet una prova amb el servidor vell de l'escola ( va cascar el 8 de setembre d'aquest any i una instal·lació estàndard de Wheeezy ( el weekly build d'aquesta setmana ) arrenca amb 11 segons de l'enter al grub al prompt del gdm3.

El 4 de desembre de 2012 19:17, xavi barreny <xavi.barreny@gmail.com> ha escrit:
Hola,
estic interessat en la compra d'un portātil per un familiar (s'apropa
Nadal) i voldria que m'orientéssiu amb les marques que són "Linux
Friendly", sobretot a nivell de drivers.

Grācies

Xavi