Re: problema amb client de sopcast

Hola Hubble,

15-06-2012, 16:28 (+0200); hubble escriu:

> Hola Ernest,
>
> Em sembla que et serviré de poca ajuda però et dono el meu parer.
>
> 1.- Jo no faig servir el sopcast que ve amb la debian, de fet ni tan sols sabia que hi era. jo el vaig baixar de la seva web em sembla.

A Debian no crec que hi sigui. Jo vaig agafar el paquet d'un
repositori d'Ubuntu (no sé si oficial), si no recordo malament.

> 2.- Aquest missatge que dius és el que em dona normalment o bé per que el canal no està actiu, o bé per que no em deixa per que si.
>
> 3.- El canal al que connectes està actiu?
>
> 4.- has provat amb d'altres canals?

No és el primer cop que m'ha passat. Abans em passava de tant en tant
amb algun canal. Però des de fa un parell de dies, em passa amb tots
els canals i a qualsevol hora del dia... n'he provat com uns 10 o 12.

> 5.- prova amb aquest, digisport2 (sop://broker.sopcast.com:3912/111378 38888 29999) que ara (16:25) està actiu i a veure si no dona error, això voldria dir que l'aplicació funciona però amb el canal que vols no ho fa per alguna raó, com podria ser que no estigui actiu o que per alguna altra raó no et deixa connectar.

... aquest funciona. Vaja, això deu ser que els canals que provava
estaven tots inactius... potser és que la policia ha fet un "raid"
coincidint amb la Euro-copa :)

Gràcies, problema solucionat.