Re: connexió VNC a pc sense monitor físic

Hola a tots,
moltes gràcies per l'ajuda. Executant vncserver em va perfecte, prèvia connexió SSH.

De totes maneres, el meu objectiu era que no calgués una connexió prèvia via SSH perquè, en alguna moment, em caldrà que persones amb perfil tècnic molt baix ho puguin fer servir, per això insistia amb la manera d'evitar la pregunta de desbloqueig de l'anell de claus quan et connectes via vnc. He provat via RDP i, de moment, ja em serveix. Ara m'he d'acabar de barallar perquè arrenqui vncserver cada vegada que engego la màquina. No sé com fer-ho, em podeu donar un cop de mà?

gràcies

Xavi Barreny

Al 04/06/12 10:13, En/na Griera ha escrit:
Hola:

On Mon, 4 Jun 2012 09:20:36 +0200