Re: [ot][recordatori] demà/avui és el dia de la tovallola

Al 24/05/12 23:53, En/na xabi@nodo50.org ha escrit:
hola
demà és el dia de la tovallola! http://towelday.org #frikisalpoder
salut!
ps. especial dedicació al hubble i a la memòria del KP
###
http://info.nodo50.org/4137 | error al sistema
    a internet la llibertat no és gratuïta

Ahir ja vaig fer un petit assaig de Friki Party amb un grup de 2n ESO; avui, amb la resta. Tothom qui vulgui participar-hi, vindrà a classe amb una samarreta friki i n'explicarà el significat.

Jo, ahir, vaig optar per una samarreta ubuntaire, que, en realitat, ja no es pot considerar friqui. Avui, però, en triaré una de més nivell: tota negra, només porta escrit, en caràcters blancs, «:wq» (sense cometes); em tocarà explicar-la :-)

I vosaltres, com penseu celebrar el dia?

:-D

Giorgio Grappa