Re: Correu gratuït i lliure

Al 13/05/12 21:31, En/na xavi ha escrit:
> Hola,
> després de llegir-me les polítiques de Google m'estic plantejant de
> buscar alguna alternativa gratuïta correu.
> Coneixeu algun servidor de correu gratuït amb el qual pugui estar
> tranquil pel que fa la privacitat?

- Si vius a la circumscripció de Tarragona, potser puguis mirar Tinet:

http://www.tinet.cat

Tinet va néixer com una iniciativa per fer una xarxa ciutadana, i pel que sé, usen -o usaven- programari lliure. Com a mínim, no hi ha un "gegant" al darrera d'aquells que els hi agradi ficar el nas.

Una altra alternativa, com t'han dit, és usar un domini propi hostatjat en un servidor compartit, a preu econòmic.

--
Eduard Selma i Bargalló.
Usuari Linux núm. 154786