Re: Connectar smartphones i/o tablets amb Debian

2012/5/5 Ferran Juanos <ilion1250@gmail.com>

> [...]
>
> libmtp8 - Media Transfer Protocol (MTP) library
> mtp-tools - Media Transfer Protocol (MTP) library tools
> mtpfs - FUSE filesystem for Media Transfer Protocol devices
>
> He vist tutorials de gent fent servir ubuntu que connecta diferents smartphones i tablets fins i tot un Blackberry playbook (per cert que hi ha ofertes bastant interessants d'aquest model).
>
> Agrairia qualsevol informació que em pogués ser útil per prendre la meva decisió de compra.

Hola Ferran,
tinc 2 Androids, el Nexus One amb la versió 2.3.6 i el Nexus S amb la
versió 4.0.4. La versió de Debian que faig servir és Wheezy (testing)
i no tinc problemes amb el reconeixement dels dispositius.

Una instal·lació del Debian amb GNOME, reconeix aquests smartphones i
pots navegar amb el nautilus per modificar el seu contingut,
conectar-lo amb el shotwell per importar les fotos o sincronitzar la
biblioteca de música amb el Rhythmbox. També pots enviar o rebre
arxius per Bluetooth.

Hi ha un programa per mòbils Android , que es diu AirDroid que permet
controlar el smartphone o la tablet per wifi utilitzant una pàgina web
normal, te permet pujar arxius de tot tipus, sense connectar-lo
directament al PC.

Salut,
Javier Silva.